Alla inlägg under april 2013

Av francus - 19 april 2013 16:06

Varit e fantaskig dag idag och allt pågrund av världens finaste och bästaste vänner i hella

vida världen!!!!!!!

Vi hade musik iskolan idag. Jad spelade keyboard!!

Jag älskar att spela keyboard. Detta är egentligen ett meningslöst inlägg men

jag ville prata ut lite. har varit så speedad hela dagen.

mina vänner blev nästan trötta på mig!Hihi

sen började två av dem bråka och det blev jätte

jobbigt för alla.

ingen av oss ville ta någons sida för att:

Alla gillar båda två lika mycket och att bara ta någons sida

kändes helt fel!!

Vitt jag vet bråkar dem fortfarande och kommer nog snart starta en sms fajt eller något

om dem bråkar på måndag kommer jag inte orka med dem!! Hallå dem får växa up lite!! Vi är inte 5 år längre!!

Oj, innan jag glömmer jag ska ha en fråga stund:) så om du har en fråga till mig så skriv en fråga så kommer den up på

bloggen i ett inlägg:)

HEJDÅ

Trendilina  

Av francus - 19 april 2013 07:40

Ja det var det faktist! men...

IT'S FRIDAY FRIDAY! woho fredag. Det blir en slapp dag i skolan idag

vi har lektioner bara ws. och för er som inte vet vad det är så ska jag förklara

ws: i min skola planerar man sin dag själ. vilka lektioner man ska gå på, när man har lunch, när man har rast och

vilka läxor man tar med hem. Så destu mer man gör i skolan detsu mindre behöver du jobba hemma smart va?

så när vi inte har lektioner, rast eller lunch då har vi ws som är förkortat och betyder egentligen workshop.

på en ws så sitter man och jobbar med sitt eget arbete och jobbar egentligen inte så mycket fredagar.

GILTY

Man sitter mest och pratar med kompisar och så. Men jag har väldigt ordentliga kompisar som alltid får mig att arbeta klart

                                                  
                           HEJDÅ

                                               

Av francus - 14 april 2013 09:39

Jag simmar ju i en simklubb men idag kunde jag inte gå är det skolk? jag mebar det är ju skolk om man inte komma till skolan ja det här med skolk det är roligt det nu menar jag inte att jag skolkar utan folk som skolkar i min gamla skola var det en kille somhade varit sjuck dagen efter kom han till skolan igen och sa flinande till mig och en annan kille "jag skolkade" ja det var ju världens smartaste sak att göra när rektorn stod precis bakom honom HAHA HEJDÅ SKOLKILINA

Av francus - 14 april 2013 01:07

Hej hörni. Ja det är lite sent men jag måste berätta. min familj och jag kom från en fin middag med våra vänner nästan precis men i vårt hyres hus var det värstabråket!! någon höll fast någon så att hon inte skulle slå ner killen som sprang ut från porten. jag min familj bara springer up till vår lägenhet förutom pappa och min äldre bror som lung går up för trappan helt sjukt!!!! men nu är alla i säkerhet och alla är trygga happyli ever after eller något GODNATT TRENDILINA

Av francus - 13 april 2013 05:59

Stavas lika ser lika ut men är dem liks?????? Svar nej!Bra vänner=du kan alltid lita på demBra vänner=hittepåJag fick en fråga var jag kom ifrån eller vad min dialekt var. Jag skånks/blekings dialekt rolig komunikation va? Men jag har kusiner som bor där det är därförNågon annan frågade mig hur många syskon har du?Två äldre syskonvad är din favvo tårta?Jag inye tårtaMen det var det lite menningstlöst pladderOch lite fråger det är gött!!!! tjadå trendilina

Av francus - 1 april 2013 21:12

Flr dålig update... men jag har gjort lite saker idag ska se om jag kan blogga imorrn iskolan. vi har raster där vi får använda mobilen eller dator eller ipad så jag ska försöka blogga från den TJADÅ Trendilina

Av francus - 1 april 2013 08:06

Hej har precis vaknat.Lite roligt eftersom inte somnade förren halv tre så jag har para sovit i 4,5 timme jag vaknade typ vid sju men då jag inte up så... Ja. se om orkar äta frukost. Och näh jag har inga ätstörningar det är så att på morgonen mår jag illa när jag äter frukost så att jag brukar bara ta ett glas mangojuice TJADÅ Trendilina

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg
 stäng den!!
 BLÄÄÄ
 ok
 em...näh
 ja!!!
 älskar den!
 inget fel på den
 stäng aldrig ner den
 kan leva utan den
 bra
 den bästa som finns
 hatar den
 sluta blogga
 nja helt ok
 blogga på
 denna blogg borde inte finnas
 denna blogg måste finnas
 perfekt
 jag bryr mig inte
 det ända jag bryr mig om

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards