Direktlänk till inlägg 14 september 2013

Hej mina små stalkers

Av francus - 14 september 2013 23:24

asså jag älskar ert nya smeknamn   idag ska jag berätta om mina syskon

jag har två äldre bröder. och det betyder att jag är yngst

enda tjejen och den som blur retad

visst jag älskar mina bröder dem är bäst. (fjesk  ) men dem ska alltid hålla på med mig

aldrig varandra utan mig. visst det kan väl vara kul ibland

ibland är de  rätt snälla och roliga men kan vara lite överbeskyddade.

men det är så syskon är antar jag ja vi ses 

HEJDÅ TRENDILINA  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av francus - 8 juli 2014 09:37

Sååå hej! Idag ska jag berätta om något jag stötter på varje dag. Nämligen Folk som säger att simmning, ridning, dans o.s.v inte är en Sport. Men det äe det verkligen. Det känns som ALLA tror att bara För att det inte är en boll med i speleet så ...

Av francus - 8 juli 2014 02:05

Hej, så ja det var ett tag sedan. Jag förstår inte vad min hjörna håller på med!  Jag har måt så jävla dåligt i nästan 3 år nu. Hatat mig själv, skyllt på mig mig själv Och skadat mig själv på olika viss. Och nej jag skriver inte det här fl...

Av francus - 30 oktober 2013 11:17

Detta är ett viktigt ämne som heter mobbning. Mobbning är inte kul för dem som får genom lida det och det är heller inte coolt att mobba någon. jag blev själv mobbad från 1-5 det slutade i 6:an när jag flyttade till en ny skola. jag blir så s...

Av francus - 17 september 2013 14:12


Hur är det? Jag mår toppen Jag skriver inget mer HEJDÅ TRENDILINA! Ps. Det är johanna på bilden ...

Av francus - 17 september 2013 10:28

Hej mina stalkers!?? hur är det? Jag måt bra:-) fast jag precid har haft idrott och är jätte trött men jaja. Jag har haft idrott med bästa johanna och olivia titta in drras blogg den äger! www.peggyjojjo.bloggplatsen.se dem är jätte duktiga så jag t...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg
 stäng den!!
 BLÄÄÄ
 ok
 em...näh
 ja!!!
 älskar den!
 inget fel på den
 stäng aldrig ner den
 kan leva utan den
 bra
 den bästa som finns
 hatar den
 sluta blogga
 nja helt ok
 blogga på
 denna blogg borde inte finnas
 denna blogg måste finnas
 perfekt
 jag bryr mig inte
 det ända jag bryr mig om

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards