Alla inlägg under juni 2013

Av francus - 30 juni 2013 10:02

Följa två helt fantaskiga tjejer dem heter oliva och johanna deras blogg peggyjojjo.bloggplatsen.se det handlar om dem som är två bästa vänner och som gör allt tillsammans rider tillsammans går i skolan tillsamns ja dem är helt fantaskiga FÖLJ INTE Här skrev inte jag något för att det är väldigt taskigt att göra det TJADÅ TRENDILINA

Av francus - 16 juni 2013 16:35

Jag är glad i dag hipp hura nejmen det är ju sommarlov nu så varför skulle jag inte vara glad? världen är ju så underbar nu kanske jag låtar lite vimsig men jag ska sluta nu TJADÅ Trendilina

Av francus - 10 juni 2013 18:51

Jag har... SOMMARDAMP!!!!

Ja ni vet vl vad jag menar!  va?!! okej då jag förklara

Sommardamp:Är det tonåringar får när det är nära sommaren :P

Ja annars är jag bar väldigt trött. Men ag har en anann sak jag måste säga.

en bloggare som kallar sig honeyida har skrivit ett inlägg om mig.

Som jag nämde i mitt förra inlägg hade hon gjort reklam.

Hon hade skrivit lite taskiga saker om min blogg och sen skrivit längst ner

''hennes blogg trendilina.bloggplatsen.se läs den inte''

lite dumt att göra så eftersom jag nu har fler läsare och komentarer

så istället för att förstöra för mig så hjälpte hon mig

hon har ju inte själv så många läsare men några nya läsare fick jag allt

efetresom jag inte vill att hon ska ha flerläsare så ger jag inte utt hennes blogg:P kanske inte så nsällt men

 hon får smaka på sin egen medcin bara så att ni vet

detta kommer inte bli en bloggfajt jag är inte någon fjortis.

                                     TJADÅ!!


Av francus - 9 juni 2013 21:39

Honeyida för att du gjorde reklam för min blogg det var jätte snällt och till er andra där ute ska vi snacka relationer... ja ordet låter ju också svårt eller hur? relationer kan vara mycket vännskap eller en kärleks relation mem i alla relationer måste man vara sig själv det är det viktigast kram på er TRENDILINA

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg
 stäng den!!
 BLÄÄÄ
 ok
 em...näh
 ja!!!
 älskar den!
 inget fel på den
 stäng aldrig ner den
 kan leva utan den
 bra
 den bästa som finns
 hatar den
 sluta blogga
 nja helt ok
 blogga på
 denna blogg borde inte finnas
 denna blogg måste finnas
 perfekt
 jag bryr mig inte
 det ända jag bryr mig om

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards